close

All My Life    SHAYNE WARD

I will never find another lover sweeter than you
Sweeter than you
And I will never find another lover more precious than you
More precious than you
Girl you are close to me you're like my mother
Close to me you're like my father
Close to me you're like my sister
Close to me you're like my brother
You are the only one
You're my everything
And for you this song I sing

All my life I pray for someone like you
And I thank god that I...That I finally found you
All my life I pray for someone like you
And I hope that You feel the same way too
Yes, I pray that you do Love me too

Said I promised to never fall in love with a stranger
You're all I'm thinking of
I praise the lord above
For sending me your love
I cherish every hug
I really love you

You're all that I've ever known
When your smile on my face all I see is a glow
You turned my life around, You picked me up when I was down
And I hope that you feel the same way too
Yes I pray that you do love me too


I will never find another lover
Sweeter than you
Sweeter than you

Yes I pray that you do love me too


每一個人都在尋找
尋找  有那麼一個人

工作上的夥伴
內心裡的知己
以及  生活中的伴侶

真的
不是每一個人  都有這種運氣可以遇到這樣的人

想像

那個人  只要
看著
我的每一個眼神
就知道我的喜怒哀樂

觀察
我的一舉一動
就可以知道我的情緒起伏

聽著
我的言不由衷
還是可以懂我真正想說的話

而我  只要
看著那個人的每一個眼神
就可以感受他的歡喜憂愁

觀察那個人的每一個動作
就能看出他看似粗壙的外表下的細膩心情

聽著那個人未經思考的刺耳話語
可以體會他都是為了我好的本意

在相同的時候 不約而同說出相同的話
有時做法雖然不同 卻還是可以彼此欣賞 學習
有著相同想做的事情 有著相同的目標想要一起努力
有的興趣雖然不盡相同 但是可以為了對方努力去了解

有時  難免爭吵 
但是爭吵過後  可以更了解對方 可以更珍惜對方
有時  難免意見不合 打冷戰
但是冷戰過後  更能感受到兩人甜蜜時的溫暖

一生中能夠遇到這樣的人
是前世修來的福氣吧

看到大茂黑瓜的廣告
阿公阿媽手牽著手在公園散步

看到網路上的影片
年邁的夫妻還恩愛的互相擁吻

看到新聞
阿公照顧著床上已接近癱瘓的阿媽
還可以笑嘻嘻的親親床上的她
無怨無悔的呵護她的飲食起居

一生中能夠有這樣的人陪伴
是需要好幾世修來的福氣吧

我祈禱上天
希望我這一生中  能夠有幸遇到這樣的人

arrow
arrow
    全站熱搜

    sweetlin123 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()